Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych
Firma technologiczna Netguru zapowiada reorganizację, w ramach której zamierza jeszcze bardziej specjalizować się w obsłudze firm z sektorów finansów i handlu. Ponadto wprowadziła specjalizację Greentech związaną ze zmianami klimatycznymi.
Reorganizacja w Netguru obejmie konsolidację branżowej wiedzy i umiejętności w ramach tzw. portfolio, w skład których wejdą specjaliści z wybranych sektorów, odpowiadający za każdy etap tworzenia cyfrowych produktów: od walidacji założeń i designu, po programowanie, wdrażanie i zarządzanie produktami. Uproszczenie i połączenie struktur ma też pozwolić na usprawnienie komunikacji i współpracy między zespołami.
- Stawiamy na dalszą specjalizację w ramach poszczególnych sektorów rynku, ponieważ tego dziś potrzebują nasi klienci - podkreśla Mateusz Czajka, chief delivery officer w Netguru.
- Budując portfolio łączące kompetencje konsultingowe z wiedzą domenową i doświadczeniem w budowie innowacji nie tylko jesteśmy w stanie dostarczać większą wartość klientom, ale też bardziej precyzyjnie identyfikować i wykorzystywać pojawiające się szanse i możliwości do dalszego rozwoju - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Zmiany w strukturze Netguru wejdą w życie w kwietniu br. Ponadto firma w ramach ogólnego portfolio wprowadziła specjalizację Greentech, w której wsparcie znajdą projekty dotyczące zmian klimatycznych.
- Widzimy wyjątkową okazję, by, łącząc nasz globalny zasięg, ekosystem partnerów i doświadczenie doradcze, efektywnie wspierać klientów w budowie strategii cyfrowych tworzonych z myślą pozytywnym wpływie na klimat - podkreśla Krzysztof Wilaszek, szef rozwoju biznesu w Netguru.
Netguru oferuje doradztwo, tworzenie oprogramowania oraz projektowanie produktów cyfrowych. Ma klientów głównie z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii, Stanów Zjednoczonych i Zjednoczonych Emiratów Arabskich, są wśród nich zarówno koncerny (m.in. Volkswagen, IKEA, Keller Williams), jak też podmioty z branży finansowej (Solaris), handlowej (Żabka Polska), edukacyjnej (Babbel) czy technologicznej (Temi). Firma zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Netguru ze specjalizacją dot. zmian klimatycznych