Netflix zamówił kontynuacje seriali z Arnoldem Schwarzeneggerem i Robem Lowe’em
Netflix zdecydował się kontynuować seriale z gwiazdami kina. Powstanie drugi sezon serialu „FUBAR” oraz „Niestabilny”. Wysoka oglądalność, na którą wpływ miały znane nazwiska w obsadzie, zagwarantowała zamówienie na kolejne sezony.
Dopiero pisaliśmy o serialach, które Netflix zakończył ku rozczarowaniu fanów (przeczytacie o nich tutaj), a już pojawiła się informacja, o tym, które tytuły platforma zdecydowała się kontynuować, mimo że nie otrzymały wysokich ocen od krytyków. Mowa o serialu „FUBAR” z główną rolą Arnolda Schwarzeneggera oraz „Niestabilny” z Robem Lowe’em. Obydwie produkcje nie są najwyższych lotów, ale spotkały się z dobrym przyjęciem zwłaszcza wśród amerykańskich subskrybentów.
Naszą recenzję serialu „FUBAR” znajdziecie tutaj. Hit Netfliksa opowiada przygody agenta CIA u progu emerytury, który zostaje zmuszony do powrotu w teren. Podczas swojej ostatniej misji odkrywa rodzinny sekret. Musi także walczyć z wrogiem, który próbuje zabić całą jego rodzinę.
„Niestabilny” z Robem Lowe’em otrzymał zamówienie na drugi sezon składający się z ośmiu odcinków, ale będzie nad nim pracował nowy showrunner. Rob Lowe występuje w roli Ellisa Dragona, „powszechnie podziwianego, ekscentrycznego, narcystycznego przedsiębiorcy biotechnologicznego, pracującego na rzecz uczynienia świata lepszym miejscem” – jak głosi oficjalny slogan promocyjny Netfliksa. Aby jeszcze bardziej skomplikować sprawę, Dragon znajduje się w „emocjonalnym dołku” i jego jedyną nadzieją okazuje się syn Jackson Dragon, będący jego kompletnym przeciwieństwem (w tej roli prawdziwy syn Lowe’a, John Owen Lowe).
Obydwa seriale dostępne są na platformie Netflix.
Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.
W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.
Dołącz do dyskusji: Netflix zamówił kontynuacje seriali z Arnoldem Schwarzeneggerem i Robem Lowe’em