„Netfilm” podrożał o 2 zł
Cena dwumiesięcznika „Netfilm” (publikowanego przez Wydawnictwo Bauer) wzrosła z 7,99 do 9,99 zł. Nie zmieniła się jego objętość.
- Niestety, wszystko dookoła drożeje, a jedna podwyżka wpływa na inne, dlatego zmiana ceny nie ominęła także i nas. Mamy jednak nadzieję, że ta różnica nie będzie dla was uciążliwa - stwierdził we wstępniaku w nowym numerze Artur Kosiński, redaktor naczelny „Netfilmu”.
- Aby trochę oszczędzić, możecie kupować NETFILM w prenumeracie, wychodzi zdecydowanie taniej. Zachęcamy też do zakupu wersji elektronicznej - dodał.
Wydanie „Netfilmu” ma niezmiennie ma 92 strony. Magazyn ukazuje się od początku 2018 roku.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem br. zdrożało wiele tytułów prasowych, w tym zdecydowana większość dzienników ogólnopolskich i gazety regionalne wydawane przez Polska Press. Tygodniki „Do Rzeczy” i „Newsweek Polska” już w kwietniu podrożały kolejny raz - ten pierwszy łącznie o 2 zł, a drugi o 1,40 zł. W ostatnich tygodniach kolejny raz zdrożały dzienniki Polska Press.
Dołącz do dyskusji: „Netfilm” podrożał o 2 zł