SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nestle: Duże się opłaca

Cereal Partners Poland Toruń-Pacific rusza z nową kampanią, za której realizację odpowiada Agencja McCann Erickson.

Od 19 listopada 2007 roku w stacjach telewizyjnych Polsat, TVN i TVP emitowany będzie spot pod hasłem "Duże się opłaca".

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o fakcie, że najpopularniejsze płatki śniadaniowe NESTLÉ są dostępne w większych opakowaniach po atrakcyjnej cenie. Kampania ma także na celu zachęcenie konsumentów do kupna produktów oferowanych w opakowaniach o większej gramaturze.

W 15 sekundowym spocie zwrócono szczególną uwagę na ekonomiczny charakter promocji - "więcej za mniej" poprzez wyeksponowanie ikony promocyjnej "Duże się opłaca", charakterystycznej dla wszystkich płatków NESTLÉ mających nową gramaturę.

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Monika Gajewska (Brand Manager - Kids Brands), Monika Fladrowska (Junior Brand Manager).

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Iwona Kluszczyńska (Creative Director), Wojtek Dagiel (Creative Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Aga Kaczor (Junior Art. Director), Kasia Sobczak (Junior Copywriter), Elena Nowosad (Strategic Planner), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive), Paweł Mrówka (TV Producer).

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: Nestle: Duże się opłaca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl