Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"
Producent kawy porcjowanej Nespresso prowadzi kampanię pod hasłem "Liczy się działanie", która ma na celu budowanie świadomości konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju marki i zachęcanie ich do uczestnictwa w programie recyklingu. Akcje przygotowała agencja Warsaw Creatives.
W kampanii udział biorą influencerzy, m.in. Olga Frycz, Piotr Bratosiewicz, Natalia Kusiak, Katarzyna Zawadzka i Agata Rubik. Z ich pomocą marka komunikuje program Second Life.
W sekcji „Szanuję, nie marnuję” na stronie wysokieobcasy.pl (Agora) pojawią się natomiast m.in. artykuły związane z działaniami Nespresso w obszarze recyklingu oraz konkurs dla czytelników, w którym do wygrania będzie rower RE:CYCLE, wyprodukowany przez szwedzką firmę Velosophy we współpracy z Nespresso. Więcej działań medialnych i influencerskich zaplanowanych jest na wrzesień.
Nespresso stawia na ekologię
Kampania "Liczy się Działanie" potrwa do końca 2020 roku. Jest to początek komunikacji Nespresso w Polsce w kontekście programu recyklingu marki i działań w obszarze zrównoważonego rozwoju.
W tym roku Nespresso wprowadziło do sprzedaży nowe kapsułki wykonane w 80 proc. z przetworzonego aluminium w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz zwiększenia ilości materiałów, które można wykorzystać ponownie w procesie produkcji.
Strategię kampanii PR przygotowała agencja Warsaw Creatives, która od marca 2020 roku jest odpowiedzialna za współtworzenie i realizowanie strategii PR marki Nespresso w obszarze B2C. Agencja Warsaw Creatives została wybrana w drodze przetargu. Account managerem klienta jest Klaudia Lis, a za działania egzekucyjne odpowiada junior account manager, Katarzyna Mirek.
Dołącz do dyskusji: Nespresso przekonuje, że "Liczy się działanie"