SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Nękająca reklama Biedronki, przesłodzona rzeczywistość"

Od dłuższego czasu nęka mnie z ekranu telewizora nowa reklama Biedronki. Nie spodziewałem się, że po bańkach T-mobile będzie mnie mogło znowu coś aż tak irytować. Mam już dosyć tej przesłodzonej rzeczywistości - pisze Bartosz Konopka z Instytutu Rozwoju Reklamy.

Dołącz do dyskusji: "Nękająca reklama Biedronki, przesłodzona rzeczywistość"

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zed
Strzał w stopę - tyle kasy na rebranding i piesenka dzieci z przedszkola! Mega porażka.
odpowiedź
User
Ela
Rzeczywiście,ta reklama jest potworna!!! Szkoda mi "gadających" sałat,śliwek węgierek,ogórków i ziemniaków,ktorym się upiekło...
odpowiedź
User
I/O
Nie ukrywam, że poprzednie spoty z oparte o grę słów były naprawdę udane.
Ale ten jest fatalny!
A piosenka brzmi jak z reklamy "Zieleniaka pani Lodzi" przy ulicy Pcimskiej (nagranej w jakimś prywatnym miejskim* radiu)

____________________________________________________
* miasto ca 50 000 mieszkańców ;)
odpowiedź