SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

nc+ obniża ceny

Platforma nc+ zaprezentowała nową promocyjną ofertę z tańszym o 20 zł pakietem Canal+ Platinum i niższą ceną wynajmu dekodera Mediabox+. Operator liczy na pozyskanie klientów zainteresowanych T-Mobile Ekstraklasą.

W nowej ofercie Canal+ Platinum dostępny jest w miesięcznej cenie 99 zł, czyli o 20 zł niższej niż dotąd. Dodatkowo w ramach tego pakietu oferowany jest promocyjny dostęp do kanałów HBO przez dwa miesiące. Ceny pozostałych pakietów się nie zmieniły: Canal+ Silver kosztuje 79 zł, Universe+ - 59 zł, a Comfort + - 39 zł. Dodatkowo klienci kupujący pakiet Canal+ Silver otrzymują dostęp na dwa miesiące do stacji Canal+ Film i Canal+ Film 2. W ofercie pozostaje też pakiet Canal+ Gold.

Dodatkowo, klienci pakietów Comfort+ i Universe+ mogą teraz aktywować dekoder Mediabox+ w cenie 49 zł, a cena miesięczna wynajmu wynosi 10 zł. Natomiast w przypadku pakietów Canal+ Silver i Canal+ Platinum cena aktywacji tego dekodera to także 49 zł, ale najem kosztuje 5 zł. Dotąd Mediabox+ był dostępny tylko dla klientów pakietów z Canal+ i to w cenie aktywacyjnej 199 zł i z opłatą miesięczną 10 zł.

- Mamy nadzieję, że ta oferta spotka się z zainteresowaniem klientów, szczególnie w kontekście ruszającego za tydzień nowego sezonu T-Mobile Ekstraklasy, który jest jedną z naszych perełek programowych - mówi nam Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy nc+.

Nowa oferta dotyczy umów na rok i jest skierowana do nowych abonentów. Dotychczasowym klientom platform n i Cyfra+ przy migracji oferowane są różne warianty promocyjne.

  • Więcej informacji:
  • Nc+

Dołącz do dyskusji: nc+ obniża ceny

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miś
no tak, za wcześnie cen zmienic nie mogli, bo by wyszlo, ze ulegli presji
odpowiedź
User
kkkl
musztarda po obiedzie....
odpowiedź
User
mar
Nadal nie rozumiem, jak w tych czasach znajduje się klientów, którzy deklarują się płacić za oglądanie reklam. Dotyczy to zarówno telewizji jak i płatnych wydań gazet i czasopism. Dlatego internet wygrywa, ponieważ tylko tam jest prawie zawsze jasna zasada - za darmo ale oglądasz reklamy, albo płacisz ale masz tylko kontent bez reklam. To rozumiem.
odpowiedź