„Nawijaj aż zbaraniejesz” reklamuje „Przebieraj. Wybieraj.” w Heyah Mix (wideo)
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Heyah pod hasłem „Nawijaj aż zbaraniejesz”. Akcję – wspierającą ofertę „Przebieraj. Wybieraj.” – przygotował dział marketingu marki wspólnie z firmami G7, Engine i Starcom.
Rozpoczęta 20 listopada kampania Heyah Mix reklamuje usługę „Bezpłatnie w Heyah”, która pojawiła się właśnie w ramach oferty „Przebieraj. Wybieraj.” (więcej na ten temat). Przekaz reklamowy opiera się na koncepcji „Nawijaj aż zbaraniejesz”, która była wykorzystywana w poprzedniej kampanii Heyah (więcej). W animowanym spocie i layoutach występują kot Rysiek i pies Winston, którzy reklamują tę markę od dłuższego czasu.
Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet oraz outdoor.
Akcję przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Nawijaj aż zbaraniejesz” reklamuje „Przebieraj. Wybieraj.” w Heyah Mix (wideo)