SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nawijaj aż zbaraniejesz” reklamuje „Przebieraj. Wybieraj.” w Heyah Mix (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Heyah pod hasłem „Nawijaj aż zbaraniejesz”. Akcję – wspierającą ofertę „Przebieraj. Wybieraj.” – przygotował dział marketingu marki wspólnie z firmami G7, Engine i Starcom.

Rozpoczęta 20 listopada kampania Heyah Mix reklamuje usługę „Bezpłatnie w Heyah”, która pojawiła się właśnie w ramach oferty „Przebieraj. Wybieraj.” (więcej na ten temat). Przekaz reklamowy opiera się na koncepcji „Nawijaj aż zbaraniejesz”, która była wykorzystywana w poprzedniej kampanii Heyah (więcej). W animowanym spocie i layoutach występują kot Rysiek i pies Winston, którzy reklamują tę markę od dłuższego czasu.





Kampania obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), prasę, internet oraz outdoor.

Akcję przygotował dział marketingu Heyah we współpracy z agencjami G7 i Engine oraz domem mediowym Starcom.

Dołącz do dyskusji: „Nawijaj aż zbaraniejesz” reklamuje „Przebieraj. Wybieraj.” w Heyah Mix (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
semnom
Kolejna dobra wersja reklamy z darmowymi minutami. Jak to na spot reklamowy Heyah przystało: zabawny, z konkretnym komunikatem, bez ukrytych warunków;)
odpowiedź