SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Podróże” z lepszym wynikiem

W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych utrzymał się „National Geographic”, ale zanotował on największy spadek. Największym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Podróże”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w maju 2013 roku wyniosła 42 357 egz. i była o 9,37 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wzrósł o 2,26 proc. i uplasował się na poziomie 28 951 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W maju br. sprzedał się on w liczbie 13 825 egz., po spadku o 0,20 proc.

Z kolei największy wzrost zanotował plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 11,30 proc. i wyniosła 10 384 egz.

Wirtualnemedia.pl

maj

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

42 357

46 736

NG Traveler

28 951

28 310

Voyage - Magazyn o Podróżach

13 825

13 853

Podróże

10 384

9 330


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 18,88 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Voyage”. Z kolei jedyny spadek w tym ujęciu odnotował „National Geographic Polska” - było to 3,87 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

maj

kwiecień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

42 357

44 062

NG Traveler

28 951

25 963

Voyage - Magazyn o Podróżach

13 825

11 629

Podróże

10 384

10 083

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” na czele pism podróżniczych, „Podróże” z lepszym wynikiem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
NG spada
spada na łeb na szyję. może czas na zmianę naczelnych? poza tym NG to nie pismo podróznicze tylko popularnonaukowe i gdyby je zestawiac w tym segmencie nie byłoby pierwsze, ale ostatnie ;-)
odpowiedź
User
Dan
Jak zawsze powtarzacie w swoich statystykach ciągle ten sam błąd: NG nie jest magazynem podróżniczym tylko popularnonaukowym, poza tym jak zwykle zapominacie o Poznaj Świat, który jak mnie mnie myli ma największą sprzedaż.
odpowiedź