SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” liderem miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej

W październiku 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników podróżniczych utrzymał się „National Geographic Polska”. Tytuł ten zanotował jednak największy spadek w zestawieniu.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 41 212 egz. i była o 24,92 proc. niższa niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Na drugiej lokacie znalazł się także wydawany przez G+J „NG Traveler”. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,30 proc. i uplasował na poziomie 24 312 egz.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W październiku ub.r. sprzedał się on w liczbie 10 816 egz., po spadku w skali roku o 2,03 proc.

Najmniej stracił plasujący się na czwartym miejscu magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmniejszyła się bowiem o 0,80 proc. i wyniosła 9 510 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

41 212

54 894

Traveler

24 312

25 674

Voyage - Magazyn o Podróżach

10 816

11 040

Podróże

9 510

9 587


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej - 20,56 proc. - stracił „National Geographic Polska”.

Wirtualnemedia.pl

2013

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

National Geographic Edycja Polska

41 212

51 880

Traveler

24 312

25 559

Voyage - Magazyn o Podróżach

10 816

11 753

Podróże

9 510

9 989

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” liderem miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alize
Czytelnicy mają dość Martyny i jej autopromocji w NG?
odpowiedź
User
xm
Nic dziwnego ze sprzedaż NG spada. Za Wojciechowskiej niektóre teksty zagraniczne w porównaniu do edycji amerykańskiej ukazują się z wielomiesięcznym opóźnieniem albo nie ukazują się wcale. Ponadto często są okrojone ze zdjęć i rozkładówek.
odpowiedź
User
TV REPUBLIKA nr.1 !!!
To za KŁAMLIWIE ZMANIPULOWANY film o ZAMACHU SMOLEŃSKIM !!! POwtarzanym wielokrotnie na swoim z rusyfikowanym kanale telewizyj.
odpowiedź