National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)
Spółka FOX International Channels z początkiem maja br. ruszyła z wizerunkową kampanią kanału National Geographic Channel. Działania prowadzone są w stacjach telewizyjnych.
W kampanii, kierowanej do osób w wieku 16-49 lat, głównie mężczyzn, wykorzystywany jest spot prezentujący zawartość programową National Geographic Channel. Lektor wymienia w nim zalety kanału, mówi m.in., że National Geographic Channel tworzy “inteligentną i innowacyjną telewizję dla ludzi, którzy chcą wiedzieć więcej”. W reklamie podkreśla się również, że stacja nadaje w jakości HD. Kampania związana jest z dołączeniem w tym roku National Geographic Channel do ofert Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat) i platformy N (dowiedz się więcej).
Spot nadawany jest na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Sport, TVP HD, Polsat Play, Polsat News oraz w stacjach FOX International Channels (FOX Life, FOX, Nat Geo Wild i autopromocyjnie na National Geographic Channel).
Za opracowanie strategii kampanii oraz jej wdrożenie odpowiadał dział marketingu nadawcy, zaś media zaplanował MediaCom. Kampania potrwa siedem tygodni.
Dołącz do dyskusji: National Geographic Channel promuje się w telewizji (wideo)