Natalia Załęcka dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank
Natalia Załęcka została dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank. To nowo wyodrębniona jednostka, powstała po reorganizacji działu marketingu firmy.
Natalia Załęcka objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej obszaru marketingu i digitalu Getin Noble Bank. Od 2011 roku Załęcka kierowała działem marketingu firmy. Ma 12 lat doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym.
Zespół kierowany przez Załęcką odpowiada za komunikacją marketingową i wewnętrzną banku oraz rozwój kanałów elektronicznych - bankowości internetowej i mobilnej. W skład obszaru marketingu i digitalu Getin Noble Banku wchodzą dwa departamenty - komunikacji marketingowej i digital.
Departamentem komunikacji marketingowej kieruje Łukasz Penszko. Będzie odpowiadał za strategię i komunikację marketingową marek Getin Bank i Noble Bank. Wcześniej był menedżerem ds. komunikacji marketingowej Prudential. Doświadczenie zdobywał w Alior Banku oraz w Banku BPH.
Za prace departamentu digital odpowiada Marta Dałkiewicz, związana z Getin Noble Bank od ośmiu lat. Jej zespół odpowiada za rozwój nowych funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej oraz za zwiększanie satysfakcji klientów z ich używania.
- Stworzyliśmy bardzo silny zespół, jestem przekonana, że dzięki temu wykorzystamy ogromny potencjał jaki cały czas drzemie w komunikacji usług bankowych. Zależy nam, by rozpoznawalność marek należących do Getin Noble Banku była jeszcze lepsza - komentuje Natalia Załęcka.
Getin Bank w sierpniu tego roku rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową - została powierzona domowi mediowemu OMD.
Dołącz do dyskusji: Natalia Załęcka dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank