Natalia Franczak rozwinie biznes Foodoo
Natalia Franczak dołącza do zespołu domu produkcyjnego Foodoo jako business operations director.
Natalia Franczak będzie odpowiedzialna za relacje ze strategicznymi partnerami i rozwój operacyjny spółki. Związana między innymi z Publicis Le Pont i Saatchi&Saatchi, Franczak ma 15 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów z lokalnymi i globalnymi klientami (Unilever, Procter & Gamble, Hilton).
Dom produkcyjny Foodoo specjalizuje się w produkcji reklam i zdjęć dla branży spożywczej. W tym roku marka przeszła rebranding i postawiła na nowy odświeżony styl komunikacji. Do tej pory Foodoo współpracowało z klientami takimi jak: Intermarche, Dan Cake, Orlen, Pudliszki, Milka, Grupa Żywiec i Desperados.
Foodoo powstało w 2018 roku jako inicjatywa producentki Julii Taranko i fotografa Jacka Taranko. Firma specjalizuje się w realizacji zdjęć produktowych, a także produkcji video table top, SFX i motion control.
Dołącz do dyskusji: Natalia Franczak rozwinie biznes Foodoo