1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,21 mln osób. W porównaniu do piętnastej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., widownia produkcji zmalała o 90 tys. widzów. Polsat w czasie emisji audycji zajął trzecie miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,98 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Siedemnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 2 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,21 mln osób. Przełożyło się to na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,67 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 4 listopada - odcinek tego dnia śledziło 1,50 mln.
Nadawana jesienią ub.r. piętnasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 90 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,30 mln osób przy udziale wynoszącym 8,96 proc. w 4+, 9,82 proc. w 16-49 oraz 9,28 proc. w 16-59. Wówczas cykl nadawany był również w środy.
Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 17” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca w tym czasie gł. prognozę pogody, „Alarm!” oraz „Leśniczówkę”, co przełożyło się na 9,24 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,19 proc.), a czwartą lokatę zajęła TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Kabaret. Super show Dwójki” i Ojciec Mateusz’; 8,59 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.
Wpływy z reklam pokazanych przy 12 premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 29,98 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. program licząc 24 odcinki zarobił 47,21 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,21 mln widzów „Naszego nowego domu”, Polsat wiceliderem w 16-49