SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor podnosi widownię Polsatu

Nowe reality-show „Nasz nowy dom” ogląda średnio 1,5 mln osób. Program podnosi oglądalność Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 230 tys. widzów, ale daje stacji dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

"Nasz nowy dom", Polsat

Program „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Telewizji Polsat w niedziele o godz. 17.50, począwszy od 29 września br.

Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po czterech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,46 mln widzów, co przełożyło się na 11,36 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. reality-show podnosi widownię Polsatu o 230 tys. osób. Wówczas stację w tym paśmie oglądało 1,23 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 9,66 proc. oraz 10,94 proc. udziału.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-10-2013

17:48

1 671 950

12,89%

20-10-2013

17:50

1 468 348

11,21%

13-10-2013

17:50

1 416 784

10,86%


Polsat w czasie emisji formatu „Nasz nowy dom” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie powtórki “Komisarza Alexa” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 18,02 proc. udziału. Druga jest stacja TVN (głównie filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 11,73 proc.), natomiast czwartą pozycję zajmuje TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,87 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej Polsat przegrywa już tylko z TVN. Dalej plasują się: Jedynka oraz Dwójka.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 322 536

18,02%

11,22%

TVN

1 512 151

11,73%

15,99%

Polsat - Nasz nowy dom

1 463 464

11,36%

14,30%

TVP2

1 400 390

10,87%

6,53%


Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W programie bierze udział 10 rodzin, które mieszkają w bardzo złych warunkach. Ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni przebudowuje ich lokale. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor podnosi widownię Polsatu

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ala
..jest napisane...podnosi widownię Polsatu...ale daje stacji DOPIERO TRZECIE miejsce w rankingu TV. ...Fajne co? Trzecie miejsce.!!!!!
odpowiedź
User
Gosc
Ta marna kopia programu Dom nie do poznania jest poprostu zalosna w wykonaniu Polsatu
szkoda tracic czas na taki badziewny program bo to wszystko jest wyreżyserowane
odpowiedź
User
tysiak
no cóż - orginał też jest wyreżyserowany
fajnie sie to ogląda, dobrze zrobione, zmontowane itd. ale to wszystko pryska jak sie pojawia pani prowadząca...
odpowiedź