„Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor podnosi widownię Polsatu
Nowe reality-show „Nasz nowy dom” ogląda średnio 1,5 mln osób. Program podnosi oglądalność Polsatu względem analogicznego okresu ub.r. o 230 tys. widzów, ale daje stacji dopiero trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Program „Nasz nowy dom” oglądać można na antenie Telewizji Polsat w niedziele o godz. 17.50, począwszy od 29 września br.
Z danych Nielsen Audience Meassurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po czterech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,46 mln widzów, co przełożyło się na 11,36 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. reality-show podnosi widownię Polsatu o 230 tys. osób. Wówczas stację w tym paśmie oglądało 1,23 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 9,66 proc. oraz 10,94 proc. udziału.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
06-10-2013 | 17:48 | 1 671 950 | 12,89% |
20-10-2013 | 17:50 | 1 468 348 | 11,21% |
13-10-2013 | 17:50 | 1 416 784 | 10,86% |
Polsat w czasie emisji formatu „Nasz nowy dom” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1 emitująca w tym czasie powtórki “Komisarza Alexa” oraz teleturniej muzyczny „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 18,02 proc. udziału. Druga jest stacja TVN (głównie filmy fabularne oraz program „Ugotowani”; 11,73 proc.), natomiast czwartą pozycję zajmuje TVP2 (głównie „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 10,87 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej Polsat przegrywa już tylko z TVN. Dalej plasują się: Jedynka oraz Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 322 536 | 18,02% | 11,22% |
TVN | 1 512 151 | 11,73% | 15,99% |
Polsat - Nasz nowy dom | 1 463 464 | 11,36% | 14,30% |
TVP2 | 1 400 390 | 10,87% | 6,53% |
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W programie bierze udział 10 rodzin, które mieszkają w bardzo złych warunkach. Ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Sławomira Ciby w ciągu pięciu dni przebudowuje ich lokale. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” Katarzyny Dowbor podnosi widownię Polsatu
szkoda tracic czas na taki badziewny program bo to wszystko jest wyreżyserowane
fajnie sie to ogląda, dobrze zrobione, zmontowane itd. ale to wszystko pryska jak sie pojawia pani prowadząca...