„Nasz nowy dom 2” oglądało 1,7 mln widzów. Przyniósł 8,7 mln zł z reklam
Drugą edycję prowadzonego przez Katarzynę Dowbor reality-show „Nasz nowy dom” oglądało w Polsacie średnio 1,66 mln widzów. Miał on minimalnie mniej widzów niż pierwsza edycja, ale zanotowała za to wyższe udziały w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 8,72 mln zł.
Program „Nasz nowy dom 2” oglądać można było na antenie Polsatu w niedziele o godz. 17.50, w okresie od 16 marca do 25 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że drugą serię formatu oglądało średnio 1,66 mln osób. Przełożyło się to na 13,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 16,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Drugi sezon programu Katarzyny Dowbor miał o 40 tys. mniej oglądających niż nadawana jesienią ub.r. pierwsza seria reality-show, ale wzrosły udziały produkcji w rynku telewizyjnym. Premierowa edycja gromadziła średnio 1,70 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 12,28 proc. i 15,34 proc. (więcej na ten temat).
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej serii formatu wyniosły 8,72 mln zł. W porównaniu do pierwszej edycji wzrosły one o 0,19 mln zł.
Kolejny sezon programu „Nasz nowy dom” na antenie Polsatu pojawi się jesienią br. (dowiedz się więcej).
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa pod kierunkiem architekta Martyny Kupczyk oraz kierownika robót Artura Witkowskiegi w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu i właścicielem praw do formatu jest Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom 2” oglądało 1,7 mln widzów. Przyniósł 8,7 mln zł z reklam