Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)
Marka kosmetyków Under Twenty (Dr Irena Eris) promuje się filmem, który ma być manifestem samoakceptacji. Jego bohaterkami są nastolatki oraz influencerka Katarzyna Gandor. Przy akcji pracował dom produkcyjny Truskavka i agencja Albo Albo.
Film, który jest kontynuacją projektu Under Twenty „Lubię siebie” ma zwrócić uwagę na problem samoakceptacji wśród młodych osób.
Jego emisję poprzedził konkurs, w którym do wygrania były warsztaty z mentorkami: Karoliną Cwaliną oraz Katarzyną Gandor. Wybrane laureatki wystąpiły w filmie, w którym opowiadają o pasjach, samoakceptacji i postrzeganiu siebie.
Film oraz materiały przedstawiające jego bohaterki są emitowane w kanałach social media Under Twenty.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Albo Albo. Film wyprodukował dom produkcyjny Truskavka.
Jego reżyserem i twórcą koncepcji jest Adrian Chudek (Hart & Viewfinder).
Dołącz do dyskusji: Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)