Największe zadowolenie abonentom daje Play
Abonenci Play są najbardziej zadowolonymi spośród klientów głównych sieci komórkowych w Polsce - wynika z badania PBS DGA. Ogółem usługi wszystkich najważniejszych operatorów zostały ocenione co najmniej dobrze.
4,4 - na tyle w skali od 1 do 5 wynosi ogólne zadowolenie abonentów Play z usług tej sieci. Najlepiej - na 4,5 - oceniane są ceny i oferta telefonów, natomiast najgorzej - na 4,2 - dostępność obsługi i linii informacyjnych.
Z kolei ogólny poziom zadowolenia abonentów Plusa z usług tej sieci wynosi 4,2. Klienci najbardziej (na 4,1) doceniają zakres usług i nowości wśród nich oraz ofertę telefonów, natomiast najmniej (na 3,9) - ceny, promocje i rabaty oraz dostępność obsługi i linii informacyjnych.
Natomiast abonenci Orange i Ery oceniają swoje ogólne zadowolenie z usług tych sieci na 4,1. Klienci Orange największą satysfakcję (4,0) mają z zakresu usług i nowości wśród nich oraz dostępności obsługi i linii informacyjnych, natomiast najmniejszą (3,8) - z innych usług.
Natomiast abonenci Ery na 4,0 oceniają w tej sieci zakres usług i nowości wśród nich oraz ofertę telefonów, a na 3,8 - ceny oraz promocje i rabaty.
Badanie satysfakcji Polaków z usług głównych operatorów telefonii komórkowej zostało przeprowadzone przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej od 1 do 14 grudnia ubiegłego roku. Ankiety w formie indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI) objęły reprezentatywną próbę gospodarstw domowych - ogółem 1602 osób w wieku 15 lat i powyżej, z których 338 to abonenci Ery, 505 - Orange, 396 - Plusa, a 89 - Play.
Dołącz do dyskusji: Największe zadowolenie abonentom daje Play