SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne - rekord portalu Wirtualnemedia.pl

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (marzec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje?

Biznes, finanse, prawo

Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 558 tys. użytkowników, którzy wykonali prawie 3,3 mln odsłon - to nasz najlepszy wynik w historii badania Megapanel PBI.

Strony Money.pl zyskały w skali roku 180 tys. real users i awansowały na pierwsze miejsce. Witryny Onetu zanotowały 390 tys. real users mniej niż przed rokiem, a serwisy WP i Orange - 290 tys. mniej.
 

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo3 908 03950 256 36719,48%tak
2Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo3 738 57180 651 19918,64%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo3 231 83457 942 22416,11%tak
4Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo2 967 26927 275 79414,79%tak
5Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo2 102 46823 617 60010,48%tak
6Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo1 866 07546 132 7419,30%tak
7Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo1 293 60324 872 0566,45%tak
8egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo983 0937 113 9974,90%tak
9Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo859 42311 921 8864,28%tak
10Grupa Gofin.pl808 80613 903 0574,03%tak
11Grupa PTWP - Biznes, finanse, prawo750 1419 077 4583,74%tak
12Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo722 72816 949 0573,60%tak
13nf.pl650 0515 803 7043,24%tak
14Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo591 5423 549 6822,95%tak
15wirtualnemedia.pl558 9473 292 1542,79%tak
16Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo506 5903 029 5252,53%tak
17krs-online.com.pl431 963-2,15% 
18Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl423 5824 131 0992,11%tak
19Grupa Puls Biznesu381 3258 416 7401,90%tak
20ebroker.pl365 692-1,82% 


Informacje i publicystyka

Strony WP i Orange zyskały w skali roku 230 tys. real users, a witryny Onetu straciły 190 tys. Przy czym WP i Orange zanotowała 8 mnl odsłon mniej, a Onet 23 mln więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka6 863 901285 892 29034,22%tak
2Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka6 661 107308 743 54133,21%tak
3Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka6 082 171225 005 36230,32%tak
4Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka4 526 73599 771 80122,57%tak
5Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka4 010 490101 412 96619,99%tak
6Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka3 549 78095 247 69317,70%tak
7Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka3 263 86662 853 25716,27%tak
8Grupa TVN - Informacje i publicystyka2 819 89794 431 20314,06%tak
9Grupa Murator - Informacje i publicystyka2 358 84119 368 85211,76%tak
10Grupa Netshare - Informacje i publicystyka1 706 86033 097 4608,51%tak
11Grupa TVP - Informacje i publicystyka1 268 38112 447 9616,32%tak
12Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka1 268 30210 166 6486,32%tak
13Grupa Trojmiasto.pl1 076 31855 578 4525,37%tak
14natemat.pl1 022 344-5,10% 
15Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka966 30836 556 2824,82%tak
16Grupa Google - Informacje i publicystyka928 073-4,63% 
17Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka879 7026 615 6494,39%tak
18Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka847 00910 860 8254,22%tak
19Grupa Next Infor - Informacje i publicystyka758 47512 724 4253,78%tak
20Grupa Teleman.pl - Informacje i publicystyka714 050-3,56% 


Kultura i rozrywka

YouTube’a odwiedziło 245 tys. użytkowników mniej niż przed rokiem. Serwisy Onetu zyskały w skali roku 1,57 mln real users, natomiast witryny WP i Orange straciły 695 tys. real users, a strony o2 - aż 1,8 mln.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1youtube.com13 448 996-67,04% 
2Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka7 295 655257 262 74736,37%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka5 480 737408 629 46827,32%tak
4Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka4 367 960186 237 03321,77%tak
5filmweb.pl4 190 587254 960 08920,89%tak
6Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka4 130 454235 337 04420,59%tak
7Grupa Spilgames4 108 479-20,48% 
8Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka3 659 351221 421 46618,24%tak
9goodgamestudios.com3 256 114-16,23% 
10Grupa Ipla3 204 31626 313 07215,97%tak
11Grupa TVN - Kultura i rozrywka2 868 460119 626 67714,30%tak
12tekstowo.pl2 846 44041 988 40214,19%tak
13Grupa Kwejk.pl2 778 679-13,85% 
14Grupa Google - Kultura i rozrywka2 654 797-13,23% 
15Grupa Murator - Kultura i rozrywka2 609 83037 751 86613,01%tak
16bigpoint.com2 099 456-10,47% 
17besty.pl1 861 249-9,28% 
18cda.pl1 798 87451 013 4918,97%tak
19niepraawdopodobne.com.pl1 779 881-8,87% 
20zalukaj.tv1 776 439-8,86% 


Motoryzacja

Serwisy Allegro straciły przez rok 470 tys. real users i 62 mln odsłon. Za to strony Onetu odwiedziło 475 tys. użytkowników więcej niż w marcu ub.r., a strony WP i Orange - 200 tys. więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Allegro.pl - Motoryzacja3 798 812361 839 54018,94%tak
2Grupa Onet.pl - Motoryzacja2 438 43552 164 57912,16%tak
3Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja2 166 77033 864 07910,80%tak
4Grupa Interia.pl - Motoryzacja1 487 51224 453 8677,42%tak
5Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja1 217 26913 666 5936,07%tak
6autocentrum.pl1 195 25927 816 1225,96%tak
7tablica.pl - tablica.pl - motoryzacja1 161 863212 988 2995,79%tak
8Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja1 065 55217 698 1085,31%tak
9Grupa Polskapresse - Motoryzacja864 54122 832 8554,31%tak
10Grupa Mobile600 943-3,00% 
11Grupa Auto.pl579 6487 115 9932,89%tak
12gumtree.pl - motoryzacja481 509-2,40% 
13Grupa V10.pl - Motoryzacja458 445-2,29% 
14Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl443 5392 532 3382,21%tak
15Grupa NextWeb Media - autokult.pl349 9512 646 7431,74%tak
16etransport.pl333 722-1,66% 
17Grupa O2.pl - Motoryzacja307 9457 269 8871,54%tak
18Grupa Next Infor - Motoryzacja294 4071 202 4791,47%tak
19scigacz.pl283 4863 677 5701,41%tak
20blablacar.pl229 039-1,14% 


Budownictwo i nieruchomości

Strony Gazeta.pl odwiedziło 180 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej. Natomiast witryny Polskapresse zyskały w skali roku 655 tys. real users i 12 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości1 631 52920 903 9948,13%tak
2Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości1 459 67939 959 6287,28%tak
3Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości1 362 67943 815 1706,79%tak
4Grupa Allegro.pl - otodom.pl1 083 29038 600 2815,40%tak
5gumtree.pl - nieruchomosci617 326-3,08% 
6tablica.pl - tablica.pl - nieruchomości568 03534 672 7292,83%tak
7Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości567 44227 538 1452,83%tak
8Grupa Melog.com - domy.pl534 09812 716 5482,66%tak
9Grupa Onet.pl - Budownictwo, nieruchomości528 2339 522 9742,63%tak
10Grupa Budujemydom.pl - Budownictwo, nieruchomości435 8012 192 1842,17%tak
11Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl411 10521 382 0242,05%tak
12forumogrodnicze.info349 451-1,74% 
13swiatkwiatow.pl313 3492 682 0881,56%tak
14Grupa Media Regionalne - regiodom.pl302 3251 699 9431,51%tak
15Grupa Morizon S.A.268 2153 490 4531,34%tak
16trovit.pl - mieszkania.trovit.pl259 688-1,29% 
17Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości215 3593 497 1521,07%tak
18Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl208 461787 6811,04%tak
19Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości198 901870 1140,99%tak
20Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości198 8422 811 1670,99%tak


Edukacja

Witryny Wikipedii zyskały w skali roku 220 tys. użytkowników. Natomiast strony Google straciły 760 tys. real users, a strony Gazeta.pl - 530 tys. real users i 5,5 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
 Nazwa Użytkownicy (real users)Liczba odsłonZasięg Audyt site-centric
1Grupa Wikipedia - Edukacja9 808 628-48,90% 
2Grupa Google - Edukacja5 023 640-25,04% 
3Grupa Gazeta.pl - Edukacja3 120 98725 088 21315,56%tak
4zadane.pl2 096 364-10,45% 
5Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja1 716 33013 986 5408,56%tak
6Grupa Onet.pl - Edukacja1 434 2687 015 6727,15%tak
7bryk.pl1 092 3774 583 8975,45%tak
8Grupa O2.pl - Edukacja1 046 3458 944 2395,22%tak
9szkolnictwo.pl911 104-4,54% 
10pl.bab.la833 324-4,15% 
11Grupa GG Network - megaslownik.pl745 9038 552 5053,72%tak
12Grupa Netstel - Edukacja662 716-3,30% 
13klp.pl581 887-2,90% 
14Serwisy edukacyjne PWN503 185-2,51% 
15Grupa Ling.pl473 1956 200 4022,36%tak
16shvoong.com393 145-1,96% 
17translate.pl378 217-1,89% 
18Grupa Edgard358 328-1,79% 
19ang.pl356 220-1,78% 
20translatica.pl343 727-1,71% 
  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne - rekord portalu Wirtualnemedia.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BaN
WM - po usunięciu udeckiego cenzora - są w tej chwili jedynym źródłem miarodajnej, branżowej, a nawet wielobranżowej informacji. Pozostałe serwisy są serwisami swoich partyjek.
odpowiedź