Najpopularniejsze internetowe serwisy programów telewizyjnych
Internetowy serwis 'Deal or No Deal' - telewizyjnego show stacjiNBC - zanotował najwięcej odwiedzin w premierowym tygodniu nowegosezonu w amerykańskiej telewizji.
Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise, w okresie 23 - 29 września witryna tegoprogramu uzyskała 15,46 procenta wizyt spośród ponad 120internetowych serwisów programów telewizyjnych, nadawanych wsześciu anglojęzycznych stacjach w USA.
Za 'Deal or No Deal' znalazł sie serwis programu 'Dancing Withthe Stars' (amerykańska wersja programu 'Taniec z gwiazdami'nadawana na antenie ABC - 11,23 procenta wizyt) oraz serialu NBC'Heroes' (9,71 procenta).
Pierwszą piątkę uzupełniły 'Grey's Anatomy' stacji ABC (3,51procenta) oraz 'America's Most Wanted' stacji Fox (2,7procenta).
Z danych Hitwise wynika także, że łącznie największy udziałspośród sześciu największych amerykańskich stacji telewizyjnychzanotował serwis NBC.com (36,7 procenta wizyt), wyprzedzającABC.com (30,41 procenta), CBS.com (19,08 procenta), FOX.com (7,07procenta), CWTV.com (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV.com (0,1procenta).
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze internetowe serwisy programów telewizyjnych