Najlepsze reklamy Super Bowl
Telewizyjną relację z finału rozgrywek ligi NFL obejrzała rekordowa liczba widzów, a jednym ze zwycięzców okazała się firma Anheuser-Bush.
Najbardziej popularnym reklamodawcą w trakcie Super Bowl okazał się koncern piwowarski Anheuser-Bush ze swoimi spotami promującymi marki Bud i Bud Light - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy comScore.
49 procent respondentów pytanych o to, spoty których reklamodawców wyemitowane w trakcie Super Bowl chcieliby jeszcze raz obejrzeć, wskazało na Anheuser-Bush (Bud/Bud Light). Następne w kolejności okazały się tutaj: Pepsi (28 procent), Coca Cola (25 procent), FedEx (18 procent) oraz Bridgestone (17 procent).
Z badania comScore wynika również, że około 11 procent respondentów korzystało w trakcie relacji z meczu z internetu, aby sprawdzać statystyki i najnowsze informacje, a 3 procent postawiło w sieci swoje pieniądze na zakłady związane z meczem.
Z kolei 13 procent badanych po meczu obejrzało w sieci reklamę, która została nadana w trakcie Super Bowl. Także 13 procent odwiedziło stronę internetową reklamodawcy, a spośród nich najwięcej osób kierowało się do serwisów GoDaddy.com, Coca Coli i Pepsi.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Najlepsze reklamy Super Bowl