Najlepsi studenci
Konkurs TBWADISRUPTION ELITE rozstrzygnięty
Andrzej Dybczak i Krzysztof Iwanicki (team), Bartosz Załęcki, Daria Jerzykowska i Kamil Jerzykowski (team), Joanna Malik i Rafał Michałek-Czerepak (team) oraz Maciej Żakowski to zwycięzcy konkursu dla studentów TBWADISRUPTION ELITE. Nagrodami w konkursie są trzymiesięczne, płatne staże w agencjach należących do TBWACOMMUNICATION GROUP. Lista laureatów została ogłoszona 2 czerwca podczas uroczystej gali w Hotelu InterContinental w Warszawie.
"To wspaniałe, ze konkurs TBWA Disruption ELITE odbił się tak szerokim echem w środowisku studenckim. Jakość nadesłanym prac była bardzo wysoka. Jestem pewien, ze z każdym rokiem znaczenie konkursu będzie rosło a liczb nadsyłanym prac zwiększała się. Serdecznie wszystkim osobom dziękuje za udział, a finalistom gratuluje." - powiedział Christian Lainer CEO TBWACOMMUNICATION GROUP.
Konkurs rozpoczął się 22 marca i trwał do 1 czerwca. Skierowany był do studentów 3,4,5 roku studiów oraz tegorocznych absolwentów. W I etapie konkursu zadaniem uczestników było rozwiązanie specjalnie przygotowanego case study w oparciu o narzędzia Disruption stosowane globalnie przez sieć agencji TBWA. W drugim etapie, autorzy 15 najlepszych prac zostali zaproszeni na osobiste prezentacje. Nagrodami w konkursie było pięć trzymiesięcznych, płatnych staży w agencjach należących do TBWACOMMUNICATION GROUP: miesiąc w agencji reklamowej TBWAWARSZAWA, miesiąc w agencji marketing services TEQUILAPolska oraz miesiąc do wyboru w pozostałych agencjach grupy: SALES LINK, TBWADATA SOLUTIONS, PUBLISHING PARTNERS lub TBWAPR.
Konkurs dla studentów to część projektu Disruption realizowanego przez TBWACOMMUNICATION GROUP od października 2003 roku. Działania rozpoczęły się od wprowadzenia na polski rynek książki Jean-Marie Dru "Disruption Live". W ramach projektu organizowane są także wykłady dla studentów, prowadzone konferencje, uruchomiona została specjalna strona www.disruptionlive.pl, na której można znaleźć informacje o idei Disruption oraz o konkursie. Celem tych działań jest popularyzowanie metodologii Disruption. Używane w niej narzędzia pozwalają zrywać z konwencjami i tworzyć niestandardowe idee.
W ubiegłym roku konkurs dla studentów zorganizowała agencja marketing services TEQUILAPolska należąca do TBWACOMMUNICATION GROUP. Zwycięzcy "TEQUILA dla najlepszych!" otrzymali dwumiesięczne płatne staże w agencji. W rezultacie dwoje spośród pięciu ubiegłorocznych finalistów to obecnie pracownicy agencji. W tym roku organizatorem konkursu jest cała Grupa TBWA, co daje studentom możliwość odbycia praktyk we wszystkich jej strukturach.
Dołącz do dyskusji: Najlepsi studenci