Najlepiej zapamiętana reklama
Dom mediowy Macroscope OMD Poland ogłosił pierwsze nominacje Macroscope Awards za I kwartał 2006 roku.
Nominacje do Macroscope awards:
Telewizja:
1. Plus GSM (kabaret Mumio),
2. Heyah,
3. Era.
Prasa:
1. Plus GSM,
2. Heyah,
3. Media Markt
Radio:
1. Media Markt,
2. Heyah,
3. Plus GSM
Outdoor:
1. Media Markt,
2. Plus GSM,
3. Heyah
- Macroscope Awards to wyróżnienia dla najlepiej zapamiętywanych kampanii reklamowych. Co tydzień pytamy 340 respondentów o zapamiętane reklamy. Podsumowując wyniki pierwszego kwartału Macroscope OMD ogłasza nominacje do nagrody głównej - najlepszej kampanii reklamowej roku. Co kwartał przyznajemy nominacje w 4 kategoriach: reklamy telewizyjnej, prasowej, radiowej i outdoorowej. Pod koniec roku zwycięzcy konkursu Macroscope Awards otrzymują nagrody - Ibisy - podano w komunikacie.
Dołącz do dyskusji: Najlepiej zapamiętana reklama