Najcieńszy ekran - niepowtarzalny obraz
Kampania Publicis dla nowego telewizora firmy Thomson
Agencja Publicis przygotowała reklamę nowego telewizora firmy Thomson, która od wczoraj poprzedza seanse kinowe w sieci kin Multikino w całym kraju.
Prowadzona kampania wspiera wejście produktu na rynek.
Nowy produkt wyróżnia najcieńszy ekran wśród tego typu telewizorów oraz niepowtarzalny obraz. Przekaz reklamowy podkreśla znaczenie tych cech THOMSON Scenium DLP. Przygotowany spot przedstawia relację z meczu piłki nożnej. Nie jest to jednak zwykła relacja. Piłkarze zachowują się tak, jakby poruszali się przyciśnięci do szyby. Mają trudności z przemieszczaniem się z miejsca na miejsce. Ich twarze, które muszą przyciskać do szklanej powierzchni, są zabawnie zdeformowane. Pomimo takich trudności wykonują rzut wolny i zdobywają gola, po czym cieszą się, a fakt, że są "rozpłaszczeni" stał się najwyraźniej fragmentem ich rzeczywistości - informuje nadawca.
Dołącz do dyskusji: Najcieńszy ekran - niepowtarzalny obraz