Nagrody w dobrym smaku
Samochód osobowy marki Citroen C3 oraz 100 zestawów herbacianych marki Rosenthal rozlosowano w ramach loterii promocyjnej Konfitur Babuni firmy Stovit
"Promocja w dobrym smaku" trwała od 10 stycznia do 18 marca. Za jej koncepcję, kreację oraz produkcję materiałów POS odpowiadała poznańska agencja BTL Albedo Marketing.
Celem kampanii "Promocja w dobrym smaku" było podkreślenie wyjątkowego smaku Konfitury Babuni, gdyż jak wykazały badania poprzedzające przygotowanie promocji, smak jest najważniejszym kryterium wyboru tego typu produktu. Akcja była skierowana do matek w wieku 25-45 lat, z wykształceniem wyższym, mieszkających w średnich i dużych miastach. Do specyfiki grupy docelowej dobrano odpowiednie nagrody, zestawy herbaciane Rosenthal i samochód Citreon C3. Mechanizm promocyjny polegał na odesłaniu kuponu promocyjnego oraz zachowaniu dowodu zakupu konfitury w celu odebrania nagrody. Kupony zgłoszeniowe były dołączone do każdego opakowania promocyjnego w formie bookletu zawierającego informacje o promocji. W miejscu sprzedaży akcję wsparły także wobblery i plakaty.
W opinii przedstawicieli agencji Albedo Marketing jak i firmy Stovit, kilka tysięcy nadesłanych kuponów promocyjnych to dowód na to, że akcja zakończyła się sukcesem.
Dołącz do dyskusji: Nagrody w dobrym smaku