„Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” w sklepach Kaufland
Pod hasłem „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” rozpoczęła się druga edycja loterii audioteksowej Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland. Akcję przygotowała, wybrana w przetargu, agencja Unique One.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 8 do 14 listopada br.. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i Nescafe, dostępne w sklepach sieci Kaufland.
Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące w niej udział za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego (koszt SMS’a wynosi 0,62 zł z VAT).
Klient od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie wygrywa. Nagrody dzienne to bon upominkowy Kaufland (200 bonów o wartości 100 zł każdy). Loteria zakończy się losowaniem samochodu Opel Crossland X z bagażnikiem na dach. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.
Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Kaufland) oraz bannerami w internecie.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.
Dołącz do dyskusji: „Nagrody na zimowy sezon od Nestlé” w sklepach Kaufland