'Na żywo' wraca na rynek
W czwartek tygodnik "Na żywo" - po rocznej przerwie - pojawi się ponownie w kioskach, tym razem w objętości 48 stron, cenie 1,30 zł i w półmilionowym nakładzie.
Wydawnictwo Bauer, które odkupiło prawa do tytuły od Axel Springer Polska, liczy na sprzedaż około 200 tysięcy egzemplarzy.
- Na żywo poszerza nasze portfolio w segmencie tytułów poradniczo-rozrywkowych - mówi nam Marek Lasota, wydawca pism poradniczo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.
W portfolio Bauera "Na żywo" plasuje się obok tygodników "Życie na Gorąco", "Twoje Imperium", "Rewia" i "Świat & Ludzie".
Redaktorem naczelnym tygodnika jest Edyta Bonisławska-Toboja (poprzednio zastępca redaktora naczelnego "Życia na Gorąco").
Strona reklamowa w tygodniku kosztować będzie 22 tysięcy złotych.
Nowe "Na żywo" skierowane jest do młodych, aktywnych kobiet z dużych i średnich miast, szukających relaksu, oczekujących informacji o gwiazdach i porad z różnych dziedzin życia.
Magazyn promowany będzie w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w tytułach Wydawnictwa Bauer, w punktach sprzedaży oraz na antenie RMF FM. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:Cia, za kreację Wydawnictwo Bauer.
Dołącz do dyskusji: 'Na żywo' wraca na rynek