„Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,02 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i trzecia w grupie komercyjnej 16-49.
W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier. W pierwszym tygodniu (tj. od 22 do 26 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 31 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45.
Średnia oglądalność ośmiu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 22 sierpnia do 14 września br.) wyniosła 2,02 mln osób, co przełożyło się na 14,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meassurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 7 września br., który zainteresował 2,73 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.
Trzy topowe odcinki „Na sygnale”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
31-08-2016 | 2 141 642 | 15,93% |
07-09-2016 | 2 730 101 | 20,64% |
14-09-2016 | 2 678 427 | 19,28% |
TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, co przekłada się na 11,49 proc. udziału. Trzeci jest TVN (10,62 proc.), a czwarty - Polsat (8,90 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 - Na sygnale | 2 024 082 | 14,86% | 618 568 | 11,48% |
TVP1 | 1 566 104 | 11,49% | 565 700 | 10,50% |
TVN | 1 446 554 | 10,62% | 750 405 | 13,92% |
Polsat | 1 212 171 | 8,90% | 719 996 | 13,36% |
Z kolei średnia widownia odcinków serialu ze standardowej pory emisji (środy o 21.45), w okresie od 31 sierpnia do 14 września br., wyniosła 2,51 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły odpowiednio 18,60 proc. i 13,93 proc.
Podczas emisji tych odcinków Dwójka ma zdecydowanie wyższą oglądalność, niż jej konkurenci. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie gł. finał „Domu marzeń” oraz reality-show „Azja Express”, co przekłada się na 11,23 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (gł. filmy dokumentalne, „Hit Hit Hurra!” oraz mecz Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borusia Dortmund; 9,19 proc.), a czwarty - Polsat (film fabularny, „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i początek „Rinke za kratami”; 9 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 jest wiceliderem za TVN. Trzeci jest Polsat, a czwarta - TVP1.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu - pasmo środowe o 21.45
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 - Na sygnale | 2 514 880 | 18,60% | 801 373 | 13,93% |
TVN | 1 518 649 | 11,23% | 897 969 | 15,61% |
TVP1 | 1 242 359 | 9,19% | 530 245 | 9,22% |
Polsat | 1 217 145 | 9,00% | 708 500 | 12,32% |
Te odcinki „Na sygnale” gromadzą minimalnie mniej widzów, niż start produkcji rok temu. Wówczas serial po czterech odcinkach (tj. w okresie od 2 do 23 sierpnia ub.r.) oglądało średnio 2,56 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,52 proc. oraz 14,70 proc.
W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” ogląda ponad 2 mln widzów. TVP2 liderem rynku