„Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku
Nowy serial TVN „Na noże” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,49 mln osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Produkcja „Na noże” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 21.30, począwszy od 4 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków serialu wyniosła 1,49 mln osób, co przełożyło się na 10,56 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 13,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 23,51 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony”. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (9,26 proc.; „Kabaret na żywo” i początek serialu „CSI: Cyber”) i TVP2 (6,16 proc.; filmy fabularne).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | ||||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP1 | 3 324 202 | 23,51% | 1 284 186 | 20,30% | 1 929 514 | 21,20% |
TVN - Na noże | 1 492 746 | 10,56% | 838 181 | 13,25% | 1 123 663 | 12,35% |
Polsat | 1 309 608 | 9,26% | 654 386 | 10,34% | 922 753 | 10,14% |
TVP2 | 870 835 | 6,16% | 523 429 | 8,27% | 656 090 | 7,21% |
Akcja „Na noże” rozgrywa się w świecie kucharzy, kulinarnych ekspertów i entuzjastów. Głównym bohaterem serialu jest kucharz Jacek (w tej roli Wojciech Zieliński), który postanawia otworzyć własną restaurację.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Na noże” ogląda 1,49 mln widzów. TVN wiceliderem rynku