Na Facebooku lokalny fan 40 razy bardziej wartościowy niż korporacyjny (infografika)
Facebookowe strony lokalnych oddziałów firm generują większy zasięg i zaangażowanie niż profile korporacyjne.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Mainstay Salire wynika, że statystycznie post na Facebooku pochodzący od lokalnego oddziału firmy dociera do pięciokrotnie większego odsetka fanów w porównaniu z postem ze strony korporacyjnej na społecznościowym portalu.
Okazało się również, że lokalne posty generują zaangażowanie (obejrzenie zdjęcia lub klipu wideo, kliknięcie w link, wyróżnienie przyciskiem "Lubię to!", umieszczenie komentarza, udostępnienie) ośmiokrotnie większej liczby fanów niż posty korporacyjne.
Biorąc pod uwagę powyższe czynniki, na Facebooku lokalny fan jest według Mainstay Salire 40 razy bardziej wartościowy niż fan korporacyjny.
W badaniu, które zostało przeprowadzone w grudniu 2011 r., pod uwagę wzięto 14 milionów interakcji na facebookowych stronach firm głównie z branży ubezpieczeń, usług finansowych i handlu.
Dołącz do dyskusji: Na Facebooku lokalny fan 40 razy bardziej wartościowy niż korporacyjny (infografika)