„Na dobre i na złe” w nowym paśmie zyskało 540 tys. widzów
Serial „Na dobre i na złe” po zmianie jesienią br. pasma emisji zyskał 540 tys. widzów względem analogicznego okresu ub.r. TVP2 w czasie nadawania medycznej produkcji była zdecydowanym liderem rynku.
„Na dobre i na złe” w tegorocznej jesiennej ramówce nadawano w środy o 20.40. Odcinki pokazane w okresie od 5 września do 19 grudnia br. oglądało średnio 5,47 mln widzów, co przełożyło się na 34,98 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 29,82 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany epizod medycznego serialu wyemitowano 28 listopada br. Oglądało go aż 6,03 mln osób.
Pokazywane jesienią br. epizody „Na dobre i na złe” oglądało aż o 540 tys. widzów więcej niż odcinki tego serialu emitowane w analogicznym okresie ub.r., gdy nadawano go w piątki o godz. 20.10. Znacząco wzrosły także jego udziały w rynku. Rok temu widownia „Na dobre i na złe” wynosiła bowiem 4,92 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 31,71 proc. i 24,12 proc. udziałów.
TVP2 w paśmie nadawania swojego serialowego hitu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmowała TVP1, która emitowała wtedy filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów” i osiągała już tylko 15,89 proc. udziału. Trzecia była TVN („W11- Wydział Śledczy”; 11,70 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 8,98 proc.). Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była zdecydowanym liderem.
Wpływy z reklam przy emisji serialu w analizowanym okresie wyniosły 22,7 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejne premierowe odcinki „Na dobre i na złe” będą nadawane w TVP1 od stycznia 2013 roku.
Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
28-11-2012 | 6026142 | 38,90% |
26-09-2012 | 5730338 | 38,39% |
19-09-2012 | 5630975 | 36,44% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2-Na dobre i na złe | 5456569 | 34,98% | 29,82% |
TVP1 | 2478191 | 15,89% | 16,63% |
TVN | 1824869 | 11,70% | 9,73% |
Polsat | 1400594 | 8,98% | 12,67% |
Dołącz do dyskusji: „Na dobre i na złe” w nowym paśmie zyskało 540 tys. widzów