SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions Grand Prix w kategorii Print and Publishing przyznano pustej stronie libańskiej gazety "An-Nahar". Kartka była protestem przeciw politykom, którzy wiele miesięcy po wyborach nie potrafili uformować rządu.

Pusta strona "An-Nahar" to projekt BBDO Dubaj. W metaforyczny sposób pokazywał, jak przez marazm władz zamarła debata publiczna. Wybory w Libanie w 2018 roku były pierwszymi od dziewięciu lat. Zwycięstwo i połowa miejsc w parlamencie przypadły partii Hezbollah. Jednak przez wiele miesięcy w parlamencie trwał pat, bo politycy nie byli w stanie dojść do porozumienia i stworzyć rządu.

- To idealny przykład na to, jak wiele może zdziałać kreatywny wydruk - powiedział Olivier Altmann, przewodniczący jury w kategorii Print and Publishing na Cannes Lions i co-founder agencji Altmann+Pacreau.

Złote Lwy w kategorii Print and Publishing otrzymały prace Unilevera (Lovers, Don't spreed the hate; agencja: Adam&EVEDDB London), Coca-Coli (Coke Fzzzzzzz; agencja: David Miami), Burger King (Birthday Clown's; agencja: Lola Mullenlowe Madrid), Amnesty International (Natural Disasters; agencja: VMLY&R Santiago), L'Oreal (The Non-Issue; agencja: McCann Paris), Illinois Council Against Handgun Violence (The gun violence history book; agencja: FCB Chicago).

W tej kategorii Brązowego Lwa otrzymał projekt "Ostatni Twój Weekend". Z okazji Dnia Kobiet projekt zrealizowały agencja VMLY&R we współpracy z Gazeta.pl, Wavemaker, Mastercard i bankiem BNP Paribas.

Festiwal Cannes Lions 2019 odbywa się w dniach 17-21 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Na Cannes Lions nagrodzono pustą stronę gazety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl