MyLED rozpoczyna badanie rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej
MyLED, firma integrująca cyfrowe nośniki cyfrowej reklamy zewnętrznej, rozpoczyna pierwsze w Polsce badanie branży reklamy digital OOH. Jego wyniki zostaną opublikowane jesienią.
Projekt ma dostarczyć rynkowi analiz na temat efektów, jakie reklama digital OOH (czyli zewnętrzna reklama cyfrowa) przynosi reklamodawcom oraz jej wpływu na polskiego odbiorcę. Badanie jest przeprowadzane techniką ankiety internetowej na stronie badaniadooh.pl.
Zaproszenie do wypełnienia odpowiednio przygotowanego kwestionariusza jest wysyłane drogą mailową do wybranych specjalistów. Udział w badaniu może wziąć każda osoba związana zawodowo z branżą reklamową, jednak główną grupą docelową są pracownicy domów mediowych oraz osoby zarządzające i zatrudnione w działach marketingu firm czy też prowadzące własną działalność i samodzielnie koordynujące promowanie swojej marki na rynku.
- Liczne spotkania, które odbywamy w domach mediowych czy u klientów uświadomiły nam, że istnieje potrzeba przeprowadzenia wśród polskich ekspertów takiego badania. Dzięki temu projektowi zyskamy sporą wiedzę i konkretne dane na temat polskiego rynku DOOH, które po opracowaniu, będą przydatne dla całej branży reklamowej. Serdecznie zapraszam wszystkich specjalistów z branży do wypełniania ankiety i włączenia się w nasz projekt. - zachęca Grzegorz Śliwa, CEO MyLED.
MyLED stworzyła system internetowy do planowania i zarządzania kampaniami digital OOH. System ten integruje ekrany LED zlokalizowane w przestrzeniach miast w sieć Outdoor oraz cyfrowe nośniki instalowane w zamkniętych przestrzeniach publicznych - takich jak supermarkety, placówki medyczne czy galerie handlowe - w sieć Indoor.
Firma planuje w przyszłości kolejne edycje badania, które pozwolą na regularne dostarczanie branży reklamowej wiedzy na temat rozwoju DOOH w Polsce. Projekt wsparły firmy Infinity Media, VideoMill, Mint Media i Helion.
Dołącz do dyskusji: MyLED rozpoczyna badanie rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej