SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Muzyka sukcesem Vivy

Systematycznie rośnie oglądalność najpopularniejszego kanału muzycznego

VIVA jak co roku w wakacje odnotowuje wzrost oglądalności. Z danych AGB Polska  od 1 stycznia do 18 lipca 2004 roku wynika, że oglądalność w okresie od początku wakacji do 18 lipca zwiększyła się półtora raza. Średni rating w tym okresie wynosi 44,1 tysięcy osób, a oglądalność MTV 23,5 tys. Średnio każdy widz VIVY oglądał program przez 30 minut, a widzowie MTV 23 minut.

Sukces VIVIE zapewnia między innymi muzyczny magazyn VIVAMAT, w którym klipy przeplatane są relacjami z ciekawych miejsc, odwiedzanych przez ekipę. Rekordowo wysoką widownię odnotował na początku wakacji magazyn Starexpress, (sobota 26 czerwca 12:00), który w grupie 13-29 lat oglądało niemal 82 tysiące widzów, a udział procentowy oglądalności wyniósł 7,7%. Młodzi widzowie zdają się chętniej i częściej oglądać programy muzyczne w VIVIE, czego dowodem jest fakt, ze żaden z nowych programów konkurecyjnych stacji muzycznych, nie jest w stanie odnotować takich wyników - wyjaśnia Hanna Krawczyńska z Public Relations Viva Polska.

"Niewątpliwie wzrost oglądalności w okresie letnim jest skutkiem konsekwentnie realizowanej polityki programowej i marketingowej. Duża dawka muzyki, programy nagrywane w najchętniej odwiedzanych przez młodzież miejscach oraz relacje z największych wydarzeń muzycznych (np. koncert Sean Paula, Pink i Cypress Hill, Massive Attack lub Top Trendy) działają jak magnes na naszych widzów, z czego się bardzo cieszymy. W końcu to oni przyczyniają się do tego, że jesteśmy liderem wśród stacji muzycznych w Polsce" mówi Monika Oomen, dyrektor zarzadzający VIVA.

Dołącz do dyskusji: Muzyka sukcesem Vivy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl