„Muzyka daje radość” - Marcin Prokop promuje Radio Złote Przeboje (wideo)
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczyna pod hasłem „Muzyka daje radość” kampanię promocyjną. Twarzą kampanii jest Marcin Prokop, który na antenie rozgłośni ma także swój autorski program.
- Muzyka jest moją ulubioną legalną używką i źródłem nieustającej radości. Jestem od niej uzależniony od wielu lat i mam nadzieję, że razem z Radiem Złote Przeboje będziemy tym dobrym nałogiem zarażać innych. Nie znam ludzi, którzy przynajmniej od czasu do czasu nie lubią posłuchać łatwo wpadających w ucho przebojów, nawet jeśli na co dzień są zatwardziałymi metalowcami albo fanami muzyki poważnej. A Radio Złote Przeboje spełnia obietnicę zawartą w swojej nazwie - dostarcza ich całe mnóstwo. Zarówno klasyków, które dają nam radość, bo zgodnie z zasadą inżyniera Mamonia słyszeliśmy je już wiele razy, jak i zupełnych nowości - komentuje Marcin Prokop.
Spoty z udziałem Marcina Prokopa, który przechadza się po mieście, słuchając w Radiu Złote Przeboje piosenki „Happy” Pharella Williamsa, będą emitowane w telewizji (m.in. TVN, Polsat i kilkadziesiąt stacji tematycznych), kinach Helios oraz serwisach Ipla, Onet, Gazeta.pl, YouTube, a także na Facebooku. Reklamy będzie można zobaczyć na nośnikach reklamowych AMS w największych polskich miastach, będą one publikowane także w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza”, „Polityka”, „Fakt”). Kampania prowadzona będzie też na stronie internetowej zloteprzeboje.pl oraz na profilach Radia Złote Przeboje w mediach społecznościowych.
Kampanię Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość”, we współpracy z działem programu i promocji Grupy Radiowej Agory, przygotowała agencja Young & Rubicam, reklamy udźwiękowiło SVG Studio, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne były dom mediowy SMG Starlink oraz dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
Marcin Prokop, oprócz udziału w kampanii promocyjnej Radia Złote Przeboje, pojawia się już na antenie stacji z własną audycją „Siła wyższa”. Jest ona nadawana od poniedziałku do piątku o godz. 12.10.
1 września br. Radio Złote Przeboje wprowadziło jesienną ramówkę. Wśród nowości, oprócz programu Prokopa, znalazły się m.in. „Weekendy z gwiazdą” prowadzone przez Roberta Janowskiego oraz zabawa dla słuchaczy pod takim samym tytułem, jak prowadzona kampania promocyjna - „Muzyka daje radość”. Głosem stacji został Łukasz Nowicki.
W pierwszym półroczu br. udział Radia Złote Przeboje w rynku radiowy wyniósł 3 proc.
Dołącz do dyskusji: „Muzyka daje radość” - Marcin Prokop promuje Radio Złote Przeboje (wideo)