SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Muzeum Narodowe w Krakowie wyda 1,3 mln zł na kampanię

Muzeum Narodowe w Krakowie planuje kampanię promocyjną Pawilonu Józefa Czapskiego. Zrealizuje ją firma Jero, a budżet zaplanowanych działań wynosi blisko 1,3 mln zł.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W przeprowadzonym przez Muzeum Narodowe przetargu dotyczącym kampanii łącznie brało udział 10 firm. Zwyciężyła spółka Jero z Warszawy.

Do jej zadań należy opracowanie strategii kampanii informacyjno-promocyjnej i działań public relations, realizacja tych działań oraz przygotowanie i przeprowadzenie imprezy otwarcia obiektu. Otwarcie pawilonu Józefa Czapskiego zaplanowane na wiosnę br.

Budżet kampanii wynosi 1,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Muzeum Narodowe w Krakowie wyda 1,3 mln zł na kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl