Kanał Music Box Polska testuje na satelicie Hot Bird 13E
Na satelicie Hot Bird 13E, z której korzystają platformy Cyfrowy Polsat, Canal+ i Orange rozpoczęła się testowa emisja kanału Music Box Polska, który 7 miesięcy temu pojawił się w ofercie wybranych sieci kablowych.
Nadawca nie kryje, że decyzją o wejściu na satelitę, chce zapewnić dostęp do swojej oferty możliwie jak najszerszemu gronu odbiorców w Polsce i nie tylko. Oficjalne emisja rozpocznie się 1 września. Niekodowany Music Box Polska jest dostępny z transpondera 10,834 (polaryzacja V, SR 27500, FEC: 3/4). Korzystają z niego m.in. kanały HBO, BBC i Discovery Historia. Na antenie Music Box Polska można śledzić premierowe teledyski znanych artystów, klipy debiutantów, wykonawców zza wschodniej granicy, a także największe przeboje ostatnich trzech dekad.
„Przełomowy moment”
– Cieszymy się, że to właśnie kanał Music Box Polska z portofolio brandu Music Box, będzie miał przed sobą precedensowe zadanie bycia swoistym międzynarodowym ambasadorem muzyki z różnych stron świata – to nasz unikalny kontent, za który zdążyło nas pokochać sporo widzów. W związku z niesłabnącą popularnością muzyki wschodnich wykonawców w krajach zachodnich, spodziewamy się nowych widzów, do których będziemy mogli dotrzeć z naszą ofertą dzięki obecności na satelicie HotBird – mówi Serhij Kobel, dyrektor zarządzający Music Box Group oraz dyrektor zarządzający i programowy kanału Music Box Polska.
Zobacz także: Stacja MTV ma 40 lat, ale przegrywa z konkurencją. „Utraciła wiele z kultowego statusu”
– W dalszym ciągu będziemy łączyć premierowe teledyski znanych artystów, z nierzadko nietuzinkowymi propozycjami od debiutantów. Chcemy prezentować naszym widzom premierowe propozycje zarówno światowych gwiazd, polskich wykonawców, jak i to, co mają najlepszego do zaoferowania artyści z Rosji i Ukrainy. W planach mamy nowe projekty oraz autorskie programy z charyzmatycznymi prowadzącymi. Wejście Music Box Polska na satelitę, mimo młodej historii kanału, będzie przełomowym momentem, otwierając przed nami nowy rozdział – dodaje Kobel.
Ponad 130 sieci kablowych
Kanał Music Box Polska dostępny jest u operatorów ponad 130 sieci kablowych, w tym takich jak UPC, Vectra, TOYA, Inea oraz Multimedia. Ponadto kanał można oglądać przez Internet za pomocą serwisów WP Pilot i UPC TV GO. Niedawno kanał dołączył do oferty IPTV platformy Orange. Wkrótce kanał ma też poszerzyć zasięg. Za jego dystrybucję odpowiada firma Pasja TV. Od czerwca broker TVN Media reprezentuje stację Music Box Polska w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego, sponsoringów i akcji specjalnych.
Oferta muzyczna stacji
Muzyka z Polski, Rosji, Ukrainy i świata W swojej muzycznej ofercie kanał stawi na gatunki pop, rock, R’n’B oraz muzykę elektroniczną, w tym 60 proc. międzynarodowych hitów, 30 proc. polskiej muzyki oraz 10 proc. najlepszych klipów z Rosji i Ukrainy. Kanał używa autorskiego systemu konwersji archiwalnych teledysków, co pozwala gwarantować wysoką jakość nawet klipów z epoki SD.
Zobacz także: Nowy kanał Music Box Polska zastąpił Music Box UA
Oprócz notowań muzycznych z Polski i całego świata, jak między innymi: Top 20 USA, Top 20 Euro, Chartlist #1, Top Dance Chart czy Top 20 East Europe, Music Box emituje programy z udziałem prezenterów. #FreshPiątek prowadzony przez tancerza i choreografa Tomasza Nakielskiego, to przegląd premierowych teledysków, nowości i ciekawostek ze świata muzyki, z premierową emisją w piątki o godzinie 20:00. Z kolei The Official Polish Top 40, którego prowadzącą jest aktorka i piosenkarka Agata Nizińska, to lista przebojów wyłącznie najpopularniejszych w kraju.
Dołącz do dyskusji: Kanał Music Box Polska testuje na satelicie Hot Bird 13E