Musa Tariq, ekspert od social media, przechodzi z Apple do Forda
Po dwóch latach kierowania działem social media i digital marketingu w koncernie Apple, Musa Tariq obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką w koncernie Ford.
Według informacji podanych przez serwis Recode, ale niepotwierdzonych na razie przez Forda ani Apple Musa Tariq zostanie jednym z dyrektorów Forda jeszcze w styczniu br.
Tariq w 2014 r. został szefem segmentu social media oraz cyfrowego marketingu w koncernie Apple. Wcześniej menedżer pracował dla marki Nike i nadzorował w niej kanały.
Teraz zadaniem Tariqa na nowym stanowisku ma być doprowadzenie do tego, by Ford był odbierany przez użytkowników nie tylko jako producent samochodów, ale także dostawca nowych rozwiązań informatycznych w segmencie motoryzacyjnym.
Ford od kilku lat prowadzi prace nad własnym autonomicznym pojazdem. Na przełomie ub. i br. koncern zaprezentował nową wersję prototypu takiego pojazdu.
Dołącz do dyskusji: Musa Tariq, ekspert od social media, przechodzi z Apple do Forda