Murator połączył biura reklamy magazynów
Wydawnictwo Murator utworzyło jednostkę 'Biuro reklamy - magazyny iinformatory', która powstała z połączenia biura reklamy pismbudowlanych i wnętrzarskich oraz biura reklamy tytułów z segmentuhobby i rynku zdrowotnego.
Połączenie tych biur - jak informuje spółka - ma na celuoptymalizację struktur organizacyjnych, a także usprawnieniekomunikacji oraz współpracy w działach reklamowych.
Nowe biuro odpowiada za sprzedaż reklam do wszystkich magazynów,katalogów i informatorów wydawnictwa, a w jego strukturach jestdział agencyjny Muratora. Dyrektorem jednostki została AnnaDygasiewicz-Piwko, dotychczas kierująca biurem odpowiedzialnym zasprzedaż reklam do pism budowlanych i wnętrzarskich.
Natomiast Łukasz Kawęcki, do tej pory dyrektor biura reklamyobsługującego pisma z segmentu hobby i rynku zdrowotnego oraz szefdziału agencyjnego, rozstaje się z wydawnictwem.
W strukturze wydawnictwa Murator pozostaje biuro reklamy iogłoszeń "Super Expressu", w którym znajduje się dział współpracy zagencjami i klientami strategicznymi. Szefem tego biura jest MarekBiałek.
Dołącz do dyskusji: Murator połączył biura reklamy magazynów