Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 czerwca 2014 roku zmniejszył się o 0,73 pkt. proc. do 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 11,52 proc. Na ostatniej pozycji podium znalazła się TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Jej wynik to 11,16 proc., po wzroście o 1,92 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (10,39 proc.; w dół o 0,73 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Seriale (1,54 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,19 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP Sport (0,78 proc.; + 0,64 pkt. proc.).
NAM | 02.06 - 08.06 | 09.06 - 15.06 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVP1 | 12,73% | 12,00% |
2 | Polsat | 11,38% | 11,52% |
3 | TVP2 | 9,24% | 11,16% |
4 | TVN | 11,12% | 10,39% |
5 | TVN7 | 3,91% | 3,36% |
6 | TVN24 | 3,41% | 3,33% |
7 | TV PULS | 3,15% | 3,32% |
8 | TVP INFO | 3,09% | 2,96% |
9 | TV4 | 2,44% | 2,39% |
10 | Polsat2 | 1,76% | 1,74% |
11 | Puls 2 | 1,58% | 1,56% |
12 | TVP Seriale | 1,38% | 1,54% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,36% | 1,30% |
14 | TVP Regionalna | 0,97% | 1,19% |
15 | Polsat News | 0,98% | 1,15% |
16 | TVP Rozrywka | 0,89% | 0,86% |
17 | Polsat Sport | 0,91% | 0,79% |
18 | Stopklatka | 0,74% | 0,78% |
19 | TVP Sport | 0,14% | 0,78% |
20 | TV6 | 0,89% | 0,75% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia