Multimedialna prezentacja dla Hondy
Nowe modele Hondy Civic w prezentacji multimedialnej IRR
W styczniu br. krakowski Instytut Rozwoju Reklamy (IRR) przygotował dla Hondy Poland kolejną już prezentację multimedialną skierowaną do dziennikarskiego świata motoryzacji - tym razem promującą unowocześnione modele Civica. Po raz pierwszy do presspacka została również dołączona płyta z filmami w wersji DVD.
Graficzna strona projektu zakładała zaprezentowanie modeli Civica, jako nowoczesnych miejskich samochodów o podniesionym poziomie komfortu i bezpieczeństwa. Dlatego też grafika, wykorzystana w prezentacji jest niezwykle prosta i czysta o delikatnej gamie kolorystycznej. Jedynymi elementami o zdecydowanej, dynamicznej kolorystyce są zdjęcia poszczególnych modeli samochodów lub ich elementów wyposażenia - co skupia na sobie uwagę oglądającego.
Multimedialna prezentacja miała na celu przekazanie dziennikarzom motoryzacyjnym informacji o siódmej już generacji modelu Civic w wydaniu 3, 4 i 5-drzwiowym. Oprócz galerii zdjęć przy każdej z wersji modelu Civic znajdują się również przydatne informacje o danych technicznych i wyposażeniu, dołączony jest również car builder umożliwiający podgląd danego samochodu w dostępnych wersjach kolorystycznych oraz krótki film w formacie mpg.
Prezentacja zawiera również nowinki techniczne np. o nowej wersji Civica IMA wyposażonego w innowacyjny silnik benzynowo-elektryczny, informacje o podwyższonym standardzie bezpieczeństwa, zawiera również dział poświęcony Hondzie w wydaniu sportowym, a dla skomputeryzowanych miłośników Hondy został dołączony dział multimedia z interesującymi tapetami i wygaszaczami do pobrania. Dodatkowym elelmentem jest informacja prasowa przygotowana do zapisu w preferowanym formacie: pdf, doc, pps lub rtf.
Dołącz do dyskusji: Multimedialna prezentacja dla Hondy