Multimedia Polska wejdzie na giełdę czy pozyska inwestora? „Rozważamy obie opcje”
Operator Multimedia Polska bierze pod uwagę ponowne wejście na giełdę lub pozyskanie inwestora branżowego. Andrzej Rogowski, prezes spółki, podkreśla, że firma cały czas rozważa te dwie opcje.
Rogowski podkreśla, że oferta publiczna akcji jest możliwa, ale dodaje, że dziś rynek IPO nie należy do najbardziej porywających. - Z inwestorami branżowymi rozmawiamy zawsze, ale nie ma jeszcze takiej decyzji - informuje.
Przypomnijmy, że w maju 2014 roku Multimedia Polska zrezygnowała z debiutu na GPW. Powodem było nieuzyskanie satysfakcjonującej liczby zgłoszeń na jej akcje. Spółka była notowana na giełdzie do 2011 roku.
Multimedia Polska chce też obniżyć swoje zobowiązania o ok. 300-400 mln zł. Do września br. ma ustalić z bankami koncepcję refinansowania. Rogowski zapowiada, że operacja nie zostanie zrealizowana przed kwietniem przyszłego roku.
Spółka Multimedia Polska wypracowała w 2015 roku 709,5 mln zł przychodów, o 0,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Zysk netto firmy w ub.r. wzrósł zaś aż o 70 proc. do 86,2 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska wejdzie na giełdę czy pozyska inwestora? „Rozważamy obie opcje”