Multimedia Polska w natarciu
W październiku rozpoczęła się kampania reklamowa Multimediów Polska, czołowego operatora telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych
Jest to pierwsza kampania skierowana do środowisk biznesowych i opiniotwórczych. Jednym z jej głównych celów jest budowa wizerunku Multimediów Polska jako czołowego operatora telekomunikacyjnego i multimedialnego, a także podniesienie poziomu świadomości marki.
Realizacja kampanii odbywa się na antenie TVN 24. W październiku i listopadzie emitowany będzie biznes folder, przedstawiający działalność firmy i jej wyniki finansowe. Główny akcent położony został na proponowane przez operatora usługi, czyli telewizję kablową, internet i telefon - dostarczanych w jednym kablu sieci telewizyjnej.
Od połowy października do końca stycznia przyszłego roku budowę świadomości marki wzmocnią emisje dwóch spotów reklamowych 30" i 15".
Przedstawiona jest w nich historia, w której prezes firmy X zainteresowany publikacjami na temat Multimediów Polska zleca swojemu analitykowi sprawdzenie zawartych w nich informacji finansowych. Analityk wykonuje powierzone mu zadanie i przekazuje niezwykle pozytywny raport. Nie ma wątpliwości, że Multimedia Polska będą atrakcją na warszawskiej giełdzie. Środowisko biznesowe nie powinno mieć też żadnych wątpliwości, że należy zainteresować się działalnością tego operatora.
Za całość prac związanych z opracowaniem strategii komunikowania i zakupem czasu reklamowego odpowiada Dział PR Multimediów Polska. Produkcja biznes foldera i spotów reklamowych powierzona została ekipie z TVN 24.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska w natarciu