SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multilac z nową kampanią od FCB&theMilkman

Marka Multilac, należąca do USP Zdrowie, wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.

Kampania będzie emitowana w telewizji i digitalu. Powstały łącznie 2 spoty 30-sekundowe ze skrótami do 15 sekund.

- Marka Multilac w swojej komunikacji zwraca szczególną uwagę na potrzebę regeneracji i odbudowy mikrobiomu jelitowego nie tylko w sezonie antybiotykowym. W nowej odsłonie kampanii wystartowaliśmy z komunikacją dotychczasowego portfolio oraz dwóch nowych suplementów diety - Multilac 60+ oraz Multilac Junior - mówi Justyna Strocka, senior brand manager marki Multilac.

Za kreację do mediów ATL i digital odpowiedzialna jest agencja reklamowa FCB&theMilkman, za produkcję Selfish3, za planowanie i zakup TV dom mediowy Wavemaker, digital Performics i LiquidThread.

Dołącz do dyskusji: Multilac z nową kampanią od FCB&theMilkman

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl