Multikino z nowym serwisem internetowym, rezerwacja i kupno biletów poprzez konta na Facebooku i Gmailu
Sieć kin Multikino (należąca do Grupy VUE) uruchomiła nową wersję swojego serwisu internetowego, opartą na technologii responsive web design. Przy przygotowywaniu witryny współpracowała z agencjami TH_NK i Inifnity.
Dzięki technologii responsive web design strona Multikino.pl dostosowuje się do wielkości ekranu (komputera lub urządzenia mobilnego), na którym jest wyświetlana. Wprowadzono tę technologię, ponieważ już ponad 50 proc. odsłon strony i 30 proc. sprzedaży biletów na niej jest realizowane na smartfonach i tabletach.
Bilety kinowe można rezerwować oraz kupować w serwisie poprzez konto, które można założyć za pomocą Facebook lub Gmail Connect. Witryna ma ciemną szatę graficzną, co ma kojarzyć się z magią kina.
- Co drugie miejsce w naszych kinach jest rezerwowane lub kupowane przez naszą stronę www. Są to miliony biletów rocznie. Naszym priorytetem jest świadczenie solidnych, szybkich oraz przystępnych dla naszych klientów usług - komentuje Wojciech Szymczyk, digital & CVM manager w Multikinie.
- Prace koncepcyjne nad powstaniem nowej strony rozpoczęły się jesienią 2015 roku i obejmowały one projekty dla rynku brytyjskiego, polskiego, niemieckiego i włoskiego.W Polsce proces rezerwacji jest niezależny od kupowania biletów, a rezerwacje w odróżnieniu od systemów zagranicznych są bezpłatne. Ponadto dla nas ważny jest tzw. alternative content (np.: transmisje Euro i Ligi Mistrzów, transmisje z Metropolitan Oper oraz z Teatru Bolszoj), który musieliśmy uwzględnić - opisuje Szymczyk.
Serwis jest wyposażony w platformę Expierience Sitecore, która pozwala sieci Multikino sprawnie segmentować i personalizować wyświetlane treści oraz tworzyć dedykowane wysyłki e-mailingowe.
Wytyczne do projektu graficznego witryny zostały przygotowane przez agencję TH_NK z Wielkiej Brytanii. Natomiast jej wdrożeniem w Polsce zajęła się agencja Inifnity, która obecnie odpowiada za przygotowanie i uruchomienie całego rozwiązania dla sieci kinowych Grupy VUE na rynku włoskim i niemieckim.
Dołącz do dyskusji: Multikino z nowym serwisem internetowym, rezerwacja i kupno biletów poprzez konta na Facebooku i Gmailu