Multi Communications dla Renault Polska
Konwencja poświęconą wprowadzeniu na rynek nowego modelu Renault Modus
Dział event marketingu agencji Multi Communications zorganizował w dniu 2 października br. konwencję dla dziennikarzy, VIP-ów, Koncesjonerów i pracowników Renault Polska, poświęconą wprowadzeniu na rynek nowego modelu Renault Modus. Punktem kulminacyjnym imprezy była prapremiera musicalu "Modus Creati", która odbyła się w Teatrze Wielkim.
Musical "Modus Creati" został zainspirowany nowym modelem Renault. To musical o sztuce tworzenia samochodu - Renault Modus. Akcja rozgrywa się
w biurze projektowym, w którym rządzi "czarny charakter" - konserwatywna szefowa, przeciwko której buntuje się zespół pracowników. Wyrazem buntu pełnych pasji tworzenia młodych projektantów jest zaprojektowanie nowego modelu samochodu - dla dorosłych o duszy dziecka.
Pomysł musicalu jest wspólnym dziełem agencji Multi Communications i Irka Dobrowolskiego. Irek Dobrowolski jest także autorem libretta, tekstów piosenek
i inscenizacji musicalu. Muzykę skomponował Adam Sztaba. Choreografem i współreżyserem przedstawienia jest Krzysztof Adamski, autorką kostiumów Katarzyna Adamczyk, a autorem animacji graficznych Piotr Szabliński.
W przedstawieniu wzięły udział największe gwiazdy polskiej sceny musicalowej: Barbara Melzer, Katarzyna Łaska, Marta Smuk, Anita Steciuk, Michał Milowicz, Robert Rozmus, Tomasz Steciuk, a także Mirosław Woźniak, który wystąpił w tańcu solowym.
Agencja Multi Communications była również odpowiedzialna za imprezy towarzyszące premierze Renault Modus, skierowane do Koncesjonerów i pracowników Renault w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Multi Communications dla Renault Polska