SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mPunkt ruszył z kampanią reklamowa C60

Od 6 lutego ruszyła ogólnopolska kampania produktowa Siemensa C60 połączona z promocją w sieci mPunkt - partnera Plus GSM w Polsce

Działania reklamowe są kontynuacją zakończonej już pięciotygodniowej kampanii wizerunkowej mPunktu "Idealna Obsługa". Nowa kampania - "Miło Cię zaskoczymy" - bazuje na 15 sekundowych spotach nawiązujących konwencją do poprzednich. Emitowany film stylizowany jest na ruchomy komiks. Jest pogodny, humorystyczny, gra przede wszystkim obrazem. Film jest intensywnie kolorowy, a szerokie kadry podkreślają dodatkowo konwencję całości.

Spoty emitowane są w TVN, TVP 1, TVP 2, TVN 7, TVP 3, Polsacie i TV4. Kampania telewizyjna potrwa dwa tygodnie.

Spoty zachęcają do odwiedzenia salonów mPunktu i skorzystania z wyjątkowej okazji, jaką stwarza nowa oferta promocyjna. "Promocja Plecak" oferuje klientom mPunktu niepodzielne zestawy: telefon Siemens C60, z aktywacją w sieci Plus GSM i abonamentem 0 zł. Dodatkową atrakcją jest możliwość włączenia do powyższego zestawu, praktycznego plecaka miejskiego w kolorach mPunktu za symboliczną złotówkę.

Główną grupę docelową stanowią ludzie młodzi, aktywni, podróżujący, ale pozostający w stałym kontakcie telefonicznym. Twórcom promocji zależało na dotarciu do ludzi "młodych" duchem.

Również projekt plecaka jest opracowany w taki sposób, by spełniać oczekiwania aktywnych posiadaczy telefonów komórkowych. Plecaki posiadają m.in.: wewnętrzną i zewnętrzną kieszonkę na telefon oraz wycięcie na zestaw słuchawkowy.

Promocja rozpoczęła się 3 lutego 2004 r. Potrwa do wyczerpania zapasów, jednakże nie później, niż do końca lutego 2004 r.

Mechanizm promocji oraz projekt plecaków opracował Dział Marketingu i Produktu mPunkt we współpracy z Agencją Mediafocus. Agencja zaproponowała również media wykorzystane w kampanii..

Dołącz do dyskusji: mPunkt ruszył z kampanią reklamowa C60

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl