MPG stawia na studentów
MPG rozpoczęło współpracę naukową z Uniwersytetem Warszawskim.
Od kwietnia b.r., dom mediowy MPG, rozpoczął naukowo-dydaktyczną współpracę z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Celem współpracy będzie poszerzanie wiedzy, wśród studentów, w zakresie planowania mediów oraz specyfiki pracy domu mediowego. Począwszy od 26 kwietnia b.r. eksperci MPG poprowadzą sesje wykładowe dla studentów studiujących na IV roku Wydziału Zarządzania w ramach specjalizacji marketingowej. Wykłady prowadzone przez specjalistów MPG będą miały charakter formalny z wpisem do indeksu. Obejmą między innymi takie zagadnienia jak: budowanie marek poprzez komunikację mediową, strategie mediowe, planowanie mediów, studia przypadków kampanii, metod i źródeł badawczych, komunikacji on-line.
„Pragniemy wspierać i pomagać młodym ludziom, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę związaną z mediami. Chcielibyśmy, aby najbardziej zainteresowani mogli odbyć staż w MPG i być może w przyszłości pracować w MPG w Polsce lub za granicą. Nasza współpraca będzie długofalowa i mamy nadzieję, że nasz program edukacyjny przyczyni się do zwiększenia świadomości związanej z mediami, i komunikacją mediową” – powiedział Jacek Dzięcielak CEO MPG w Polsce.
Dołącz do dyskusji: MPG stawia na studentów