MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska
MPG będzie odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz za koordynację w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, podległych Clarks Polska.
W pierwszym etapie kampanii, mającej na celu wzrost świadomości marki Clarks, planowane są intensywne działania w prasie i magazynach, w kolejnych miesiącach planowana jest obecność w telewizji.
„Clarks jest marką, która słynie na świecie z jakości, wygody oraz zaawansowanej technologii produkcji. Wierzymy, że tak samo jak w innych krajach również w Polsce, obuwie Clarks będzie cieszyć się dużym powodzeniem. W Polsce planowane jest uruchomienie, w najbliższych latach, czterech firmowych sklepów Clarks. Buty Clarks dostępne będą również w sprzedaży na terenie całego kraju w dobrych salonach obuwniczych”, powiedział Dyrektor Generalny C.&J. Clark Polska Wiktor Fila.
Firma Clarks to leader na świecie w sektorze obuwia typu „casual”. Każdego roku na świecie sprzedawanych jest 41 mln par butów tej marki.
Dołącz do dyskusji: MPG Media Planning rozpoczyna współpracę z Clarks Polska