Motorola umacnia swoją pozycję na rynku
Głównym założeniem strategii marketingowej Motoroli jest odkrywanie potrzeb i spełnianie oczekiwań coraz to nowych grup klientów, kreowanie nowych segmentów rynku. Wzmocnieniu postrzegania marki służyła wakacyjna kampania reklamowa telefonów komórkowych Motoroli - w tym najbardziej innowacyjnego pod względem wzornictwa telefonu V70. Niezwykle oryginalna w formie promocja tego modelu, stawiająca na pomysłowość, nowoczesność odbiorcy, którego zachęcano do zabawy w grę słów za pomocą "Moto...kodu" podkreślała walory estetyczne, zaskakujące rozwiązania i niepowtarzalny styl Motoroli V70.
Według badań rynku przeprowadzonych przez GFK Polonia, w lipcu Motorola osiągnęła 20,1 % udziału w polskim rynku telefonów komórkowych, zajmując mocną, drugą pozycję. Sprawdza się przyjęta strategia marketingowa, wzrasta świadomość marki Motorola i jej pozytywne postrzeganie.
"Motorola zadbała o nowy styl i odmłodzenie wizerunku firmy, o wzmocnienie postrzegania marki. Utrwala swój obraz firmy innowacyjnej, unikalnej, starającej się zaspokoić oczekiwania wszystkich klientów. Służą temu działania marketingowe, przeprowadzona kampania reklamowa i silne PR firmy" - powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży działu telefonii komórkowej Motorola Polska.
Dołącz do dyskusji: Motorola umacnia swoją pozycję na rynku